Datele de contact ale vanzatorului:

SC AUTO-OVAROM SRL
Str. Miresei, nr. 12A 300642 Timisoara, Romania
Inregistrata la Registrul comertului Timis sub nr. J35/128/1994
Cod unic de inregistrare: RO 5137115
Nr. cont: RO67INGB0002008196588911 ING Bank

Vizitarea, folosirea, sau comandarea produselor vizualizate pe site-ul ovarom.ro implica acceptarea conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos. Pentru folosirea in bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si Conditiilor.

Ne rezervam dreptul de a efectua modificari ale acestor Termeni si Conditii precum si orice modificari ale site-ului ovarom.ro fara o notificare prealabila. Accesand pagina Termeni si Conditii, puteti citi intotdeauna cea mai recenta versiune a acestor prevederi.

Pentru a putea cumpara de pe ovarom.ro, trebuie sa introduceti datele dumneavoastra pe site-ul nostru. In utilizarea serviciului, declarati ca veti furniza informatii reale, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra.

Comanda = document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator pentru solicitarea unor produse aflate pe site-ul vanzatorului.

Prin lansarea unei comenzi electronice pe ovarom.ro, cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (electronic – email sau telefonica) prin care vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Receptionarea comenzii = este reprezentata printr-un email care se transmite automat, catre cumparator, dupa lansarea comenzii in site. Acest email confirma receptionarea solicitarii cumparatorului, urmand ca vanzatorul sa proceseze comanda lansata.

Finalizarea comenzii = este reprezentata printr-un email transmis, catre cumparator, de un reprezentant de vanzari al Auto-Ovarom. Acest email reprezinta confirmarea rezervarii produselor comandate, urmand a fi livrate cumparatorului.

Toate comenzile receptionate necesita confirmarea procesarii de catre un reprezentant de vanzari al Auto-Ovarom, fie prin email, fie prin telefon.

In cazul in care produsele comandate nu ajung in termenul stabilit, clientul poate contacta vanzatorul prin telefon la numarul 0256226173 sau prin email la adresa online@autoovarom.ro.

Informatiile si fotografiile prezentate pe site-ul vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre vanzator, fara o anuntare prealabila. Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, nefiind necesar acordul cumparatorului. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Auto-Ovarom nu poate fi trasa la raspundere pentru pierderi, deprecieri sau pentru cheltuieli directe sau indirecte datorate oricarei greseli sau intarzieri in implementarea obligatiilor datorate oricarui eveniment sau circumstante aflate in afara controlului Auto-Ovarom, incluzand, dar nu limitat, cazuri de forta majora si intreruperi de curent electric, defectiuni ale echipamentelor sau alte situatii asemanatoare.

PRETURI

Preturile afisate pe acest site contin TVA si sunt valabile in limita stocului disponibil. Pentru produsele care sunt afisate in site, insa nu au stoc disponibil, preturile sunt informative. Auto-Ovarom isi rezerva dreptul de a modifica preturile. Schimbarea pretului de pe site nu are efect asupra produselor incluse in comenzi procesate si finalizate.

MODALITATI DE PLATA

  • Numerar ramburs in momentul preluarii produselor la primirea coletului de la curier. Pentru plata in numerar la livrarea prin curier, firma de curierat emite o chitanta pentru contravaloarea facturii din colet. Auto-Ovarom nu emite alta chitanta sau alt bon fiscal pentru produsele livrate prin curier, de aceea va rugam sa solicitati si sa pastrati chitanta emisa de curier.
  • Prin transfer bancar, in contul nostru RO67INGB0002008196588911 (plati in RON) deschis la ING Bank. Produsele comandate vor fi livrate dupa confirmarea intrarii banilor in contul mentionat mai sus. Inainte de a efectua plata prin transfer bancar trebuie sa aveti o comanda finalizata, confirmata de catre un reprezentant de vanzari al Auto-Ovarom. Daca doriti puteti solicita o factura proforma pentru produsele comandate.Va rugam sa mentionati in detaliile platii numarul comenzii pentru care efectuati plata. Daca platitorul nu este aceeasi persoana cu cumparatorul din comanda, va rugam sa specificati si numele cumparatorului trecut in comanda. Dupa efectuarea platii prin transfer bancar, va rugam sa ne trimiteti dovada acesteia fie prin fax 0256300064, fie prin e-mail, la adresa online@autoovarom.ro scanata sau fotografiata in asa fel incat sa fie toate informatiile usor de citit.
  • Plata cu card prin integratorul de plati online securizat NETOPIA Payments. La aceasta metoda de plata cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe site-urile de pe care a achizitionat produse in mod regulat sau sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispositive mobile cum ar fi, inclusiv, dar fara a se limita la laptop, tableta, telefon mobil, etc. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul integratorului de plati online securizat NETOPIA Payments. Auto-Ovarom nu solicita si nu stocheaza niciun fel de detalii referitoare la cardurile cumparatorilor.
  • Cumparatorul poate opta pentru ridicarea produselor din magazinele Auto-Ovarom (vezi website www.autoovarom.ro sectiunea contact), in acest caz plata se face in magazinele Auto-Ovarom in numerar , card sau alte modalitati de plata.

LIVRAREA

  • Livrare prin curier Auto-Ovarom are colaborari cu mai multe firme de curierat.
  • Ridicarea produselor de catre cumparator din magazinele Auto-Ovarom.

Termenul de livrare este de maxim 2 zile lucratoare, socotit de la data confirmarii comenzii. Acest termen poate sa difere din motive independente de vointa noastra.
Taxa de livrare este 30 lei / colet  ,aceasta taxa este valabila doar ptr. localitatile in care curierii au depozite , la livrarea in localitatile unde curierii solicita taxa ptr. km in plus , se va adauga un cost suplimentar .

Produsele se livreaza in limita stocului disponibil. In cazul in care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat. In acest caz vanzatorul poate oferta alte produse echivalente, fabricate de alti producatori, iar clientul poate opta pentru cumpararea acestora sau anularea comenzii.

La anumite produse cum ar fi: injectoare , pompe de injectie , alternatoare, electromotoare, compresoare de aer conditionat, EGR, pompe de servodirectie, etrieri frana, casete de directie, turbocompresoare, debitmetre, etc. pentru a beneficia de pretul afisat pe site, se poate solicita piesa veche de pe masina la schimb sau se percepe suplimentar o taxa de piesa veche. Piesele vechi la schimb vor fi trimise in termen de maxim 14 zile calendaristice . Taxa de piesa veche va fi comunicata de catre consilieri inainte de confirmarea comenzii.

Taxa de transport pentru returnarea piesei vechi la schimb este suportata de catre client.

Piesa veche ce urmeaza a fi returnata trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie asamblata si curata, sa nu fie sparta sau crapata, sa nu fie indoita sau rupta, sa nu aiba urme de lovituri mecanice, sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil.

ATENTIE!

  • la alternatoare si compresoare - FULIA SA NU FIE BLOCATA!
  • la electromotoare - AXUL SA NU FIE BLOCAT!
  • la casete de directie - CREMALIERA SA NU FIE RUGINITA!

Returul se va face prin curierat la adresa: Str. Miresei nr.12A, Timisoara, Timis.

Produsele returnate trebuie ambalate corespunzator pentru a fi protejate la transport.

ATENTIE! nu solicitati contravaloarea pieselor vechi returnate in sistem ramburs.

Clientul trebuie sa anexeze formularul de retur completat corespunzator in care va preciza si detaliile bancare, in vederea rambursarii sumelor aferente.

Dupa receptionarea pieselor vechi de catre reprezentantii nostri , se va emite o factura storno pentru aceste produse .

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei in vigoare. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Cumparatorul are obligatia de a verifica coletul la livrare. Reprezentantii firmei de curierat nu au dreptul sa deschida coletul, decat cu acordul vanzatorului, prin bifarea acestei optiuni in AWB. Daca observati deteriorari exterioare ale coletului, puteti solicita curierului sa verificati impreuna integritatea continutului . In cazul in care produsele sunt deteriorate, trebuie sa solicitati curierului completarea unui Proces Verbal de Constatare. Acest Proces Verbal trebuie sa fie semnat de ambele parti si trebuie transmis vanzatorului.

ANULAREA COMENZII

O comanda poate fi anulata gratuit de catre client inainte de a fi confirmata. Clientul trebuie sa transmita prin e-mail o cerere de anulare a comenzii la adresa online@autoovarom.ro. Cererea de anulare trebuie sa cuprinda numele si prenumele clientului, adresa, numarul si data comenzii.

GARANTII

Toate produsele sunt insotite de factura si certificat de garantie/declaratie de conformitate.

Garantia se ofera in conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 si cu OG 21/1992(r2) si completata privind vanzarea produselor si garantiile asociate, care transpune in dreptul roman Directiva 1999/44/EC si nu limiteaza, ignora sau restrictioneaza direct sau indirect drepturile legale si interesele legitime ale cumparatorului, asa cum sunt prevazute de lege.

Pierderea documentelor care insotesc produsele duce la pierderea garantiei.

In cazul defectarii produsului in termenul de garantie va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa la adresa de e-mail online@autoovarom.ro, insotita de documentele prezentate mai jos:

  • copie dupa factura si certificat de garantie/declaratie de conformitate emise de vanzator
  • dovada montarii piesei intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari (copie deviz de lucrari, copie factura fiscala, copie autorizatie R.A.R. a service-ului in care s-a efectuat operatiunea)
  • nota de constatare cu descrierea defectiunii sau a deficientei semnalate, eliberata de un service autorizat R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari
  • copie dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului

ATENTIE! In cazul compresoarelor de aer conditionat - la montarea acestora trebuie inlocuite : radiatorul de a/c ,filtrul uscator, supapa de expansiune precum si curatarea instalatiei de aer conditionat si uscarea acesteia cu azot .

Cererea va fi solutionata in termen de 15 zile lucratoare de la primirea documentelor si a produsului reclamat.

Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia produselor in urmatoarele cazuri:

  • produsul nu a fost montat intr-un service autorizat R.A.R. pentru tipul respectiv de lucrari
  • produsul s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii in ansamblu cu piese conjugate uzate, defecte sau modificate
  • produsul a fost utilizat pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului
  • produsul nu a fost identificat corect datorita furnizarii de catre cumparator de date eronate
  • produsul s-a uzat sau deteriorat ca urmare a suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului
  • Nu se acorda garantie pentru anvelopele montate pe jenti necorespunzatoare, jenti deformate, deteriorate sau ruginite, anvelope cu profile diferite montate pe acelasi autovehicul, anvelope cu uzura excesiva pe o parte sau cu uzura neuniforma datorata presiunii si sarcinii neadecvate, suspensiei defecte sau blocarii franelor ,osie sau geometrie axe deformate, unghiuri de cadere sau fuga necorespunzatoare, jocuri in rulmenti sau brate.
  • Nu se acorda garantie pentru anvelopele care prezinta taieturi sau intepaturi provocate de corpuri ascutite, dure sau gropi si borduri.
  • Nu se acorda garantie pentru anvelope asupra carora s-a intervenit mecanic, chimic sau termic (reparate).
  • Nu se acorda garantie pentru anvelope cu uzura excesiva (adancimea profilului sub 2 mm pentru anvelope de autoturisme, 3 mm pentru anvelope „cargo” de microbuze si autocamionete si respectiv 5 mm pentru anvelope de autocamioane si semiremorci).
  • Nu se considera defecte de fabricatie denivelarile usoare pe flancurile anvelopei aflate în zona de îmbinare a pliurilor.
  • Garantia acopera cel mult valoarea integrala a anvelopei reclamate, valoare stabilita in functie de uzura anvelopei prin masurarea adancimii profilului.

DREPTUL DE A REFUZA

Auto-Ovarom poate incheia, modifica, suspenda sau anula comenzile clientilor in orice moment cu o notificare prealabila, daca Auto-Ovarom considera ca anumiti clienti au o conduita care nu respecta legile in vigoare sau prejudiciaza interesele Auto-Ovarom.

In cazul platilor online, Auto-Ovarom isi rezerva dreptul de a denunta unilateral comanda efectuata de catre client, in urmatoarele situatii: tranzactia de plata a fost invalidata de catre procesatorul de carduri agreat de Auto-Ovarom, tranzactia de plata nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului clientului si/sau datele furnizate de catre client pentru plata online au fost incomplete sau incorecte.

POLITICA DE RETUR

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 30 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 30 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat , in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte , documentele care l-au insotit si formularul de retur completat . Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la confirmarea primirii returului.

Dupa receptionarea produselor returnate de catre reprezentantii nostri , se va emite o factura storno pentru aceste produse .

Clientul trebuie sa anexeze formularul de retur complectat corespunzator in care va preciza si detaliile bancare, in vederea rambursarii sumelor aferente.

Coletul va fi trimis de catre client prin curier la adresa: SC AUTO-OVAROM SRL Timisoara, str. Miresei, nr. 12A, jud. Timis, cod postal 300642.

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

SC AUTO-OVAROM SRL se angajeaza sa nu transmita datele personale ale utilizatorilor site-ului catre terti si sa le foloseasca numai in scopul stabilirii contactului cu clientii sai, in scopul informarii acestora asupra aspectelor legate de functionarea site-ului si in scop de marketing (prezentare oferte).

SC AUTO-OVAROM SRL va retine datele personale si le va folosi in scopul informarii clientilor privind evolutia si statusul comenzilor, in evaluarea produselor oferite de SC AUTO-OVAROM SRL, precum si notificarea privind ofertele curente.

SC AUTO-OVAROM SRL nu promoveaza spam-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email si datele cu caracter personal, poate opta pentru stergerea acestor informatii din baza noastra de date.

NOTA DE INFORMARE PRIVIND PROTECTIA DATELOR PERSONALE

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal, SC AUTO-OVAROM SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing si publicitate. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul societatii noastre din Timisoara, str. Miresei, nr. 12A sau pe e-mail la adresa online@autoovarom.ro. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil pentru a putea fi corectate .

Pentru informare, suport, sesizari sau reclamatii ne puteti contacta la adresa online@autoovarom.ro.